zondag 3 januari 2021

Projectje tussendoor.

 Met de overgebleven restjes van de Double Trouble CAL 2017 en de Complications CAL 2019 van Haakplein heb ik een muts met rendieren gebreid.

Ik heb over de dekens helemaal niet geblogd🙈, alleen maar op insta gezet😊Hier zie je de Complications 2019. 

Dit is de Double Trouble....en echt een hele uitdaging met tunisch haken tussendoor.


Het is Fair Isle breien en het patroon komt van Dropsdesign. Een mooie uitdaging! 

Ik heb nog nooit Fair Isle gebreid en ik heb het ook nog op 4 pennen gedaan.....Maar het is gelukt. Niet helemaal perfect. Soms iets te strak de loshangende draad opgepakt en als je van pen wisselt moet je alles ook niet te strak aantrekken. Wat ik dus ongemerkt wel gedaan heb. Hierdoor heb je iets een bobbel in je werk. 




Een mooie grote pompon op de muts en een kleintje die bungelt aan de achterkant.

Er leuk om te doen, al had is soms wat ruzie met de draden die door elkaar gedraaid waren.             Maar gewoon blijven oefenen, haha.


Fijne avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg