woensdag 2 december 2015

Advent.


Het is alweer een hele poos geleden dat ik heb geblogd.
Het komt er niet meer zoveel van...wel bezig met van alles en nog wat, maar het is toch wel een heel gedoe om alles mooi op de foto te krijgen.
Maar niet stil gezeten hoor....

Afgelopen zondag was het de 1e advent.
Ik er nog niks aan gedaan, maar vond het toch wel leuk om nog even iets te maken.
Dus even op Pinterest gekeken om ideeën op te doen.
Wat een mooie dingen kom je dan tegen...heerlijk om doorheen te scrollen.

Dit is wat ik er van heb gemaakt.


4 flessen met paarse accenten.


Misschien dat ik nog iets in de flessen doe, vind ze een beetje kaal...


Dit kun je zo even in elkaar fröbelen. 
De sterren had ik vorig jaar al gehaakt.




Fijne dag.

1 opmerking:

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg