maandag 31 augustus 2020

Eindelijk klaar!

Eindelijk na, zeker 7 jaar, is mijn eerste grote project klaar.
In februari 2013 ben ik begonnen met haken en wilde ik een mooie woondeken maken.
Mijn eerste "grote" project!


Ik had een mooie granny uitgezocht en de kleuren die ik wilde gaan gebruiken gekocht bij de wolwinkel in Rheezerveen.




In dit blog lees je er meer over.


In ditditdit en dit blog lees je meer over de voortgang van de deken.

Omdat ik het wel saai vond om steeds dezelfde granny te haken bleef het project ook lang liggen.
Maar in januari van dit jaar had ik besloten om eerst mijn WIP's af te maken en dan pas weer met iets nieuws te beginnen. Helaas niet gelukt 😉


Maar goed, de deken is klaar en omdat ik nog niet genoeg dekens heb gaat deze ook in de shop.

Ondertussen ben ik dus alweer begonnen met andere projectjes.
De gebreide variant van de Droomdeken 2.0 van Wolplein en de traditionele slinger van Haakwerk van Fransje.




 De deken is uiteindelijk 110 x 170 cm geworden en ik heb er een simpele rand van vasten en stokjes omheen gehaakt. Er zitten 150 popcorn-granny's in. Het patroon vind je hier en is van Mille Maakt.


Fijne middag!

2 opmerkingen:

  1. De aanhouder wint, hij is toch afgekomen en mooi geworden!
    Je nieuwe projecten zien er fijn uit, veel handwerkplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Poeh, 150 granny's is een berg. De slinger is gaaf, net papier maar deze gaat veel langer mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg