zondag 27 januari 2019

Gitaar voor de opening van een Muziekhuis!

Voor de opening van  Muziekschool Natalie maakte ik een passend cadeautje.

Een sleutelhanger in de vorm van een gitaar...hoe toepasselijk  :)

Nadat ik op het www rondgeneusd had kwam ik Engels patroon tegen.

Na wat aanpassingen van mezelf is dit het resultaat.


Nog niet helemaal tevreden met de snaren. Ik had ze van rijggaren gemaakt, maar dat zit niet zo heel strak. De volgende keer probeer ik visgaren..


Verder heb ik er nog een papieren "muziekpapieren" tasje bij gemaakt waar ik een cadeautje in heb gedaan.

De gitaarsleutelhanger heb ik eraan gehangen.



Uiteraard viel het bij haar in de smaak!


Fijn weekend.

2 opmerkingen:

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg