zondag 27 januari 2019

Challenge van Sew Naturel.

Vanaf 4 februari doe ik mee met een Challenge voor een Duurzamer Huishouden van

Marieke van het blog Sew Naturel hergebruikt veel stofjes en verkoopt Biologische stoffen en -garen.
Op haar blog staan veel leuke projectjes die makkelijk te maken zijn.
Kun je nog niet zo goed naaien dan heeft ze ook online naailessen die je kunt volgen.


Maar goed,
elke dag dus een DIY ( Do It Yourself ) om je huishouden duurzamer te maken.
Iedere morgen, een week lang, krijg je je opdracht in je mailbox en kun je aan de slag.
Ook geeft ze tips  tips om dat onderdeel van je huishouden nog verder te verduurzamen.


Ik ben er steeds meer mee bezig, alhoewel ik ijverig begin maar het later toch, voor het gemak, dan toch weer minder ijverig gaat.

Samen met een vriendin gaan we het gewoon proberen.

Als het me lukt wil ik dan elke dag iets posten over het projectje van die dag.


Fijn weekend!




1 opmerking:

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg