dinsdag 19 april 2016

Kaartjes.

Voor een kraamcadeautje was ik op het www. aan het zoeken naar gehaakte vlaggetjes. 
Nu kom je daar heeeel veeeel verschillende varianten tegen, met vasten, granny's, van stof, groot, klein, gekleurd... erg leuk!


Ook kwam ik daar minivlaggetjes tegen.
Natuurlijk had ik dat zelf ook wel kunnen bedenken want die hebben we ook gebruikt in de CAL 2015 van Jolanda en Tertia.

De vlaggetjes voor het kraamcadeau zijn inmiddels ook uitgeprint, maar daar ben ik nog niet aan begonnen. 


Ik vond die minivlaggetjes zo leuk dat ik er een kaart voor een baby van gemaakt heb.
Heel simpel, maar ik vond ze wel geslaagd.

Haak 6 lossen, * hv in de 2e l, vanaf de naald, v in de volgende l, hstk in de volgende l, stk in volgende l, dstk in de laatste l.*  Nu is je vlaggetje klaar. Haak weer 6 lossen en herhaal van *-*
Je kunt ze zolang maken als je zelf wilt.


De kaart heb ik via word gemaakt. Een heel gedoe om dat netjes verdeeld over 4 vlakken te krijgen....
Maar ik heb het op 1 pagina gedaan en dan 3x gekopieerd zodat je 4 pagina's krijgt.
Daarna heb ik de printer ingesteld op  "4 pagina's op 1 afdrukken".
Ik heb dikker papier gebruikt zodat het als een echte kaart voelt.

Ook kan je in word een hele pagina kleur toevoegen. Dus lichtroze voor de meisjes en lichtblauw voor de jongens als achtergrond.




Je kunt ze evt. ook bij mij bestellen.


Fijne dag.



2 opmerkingen:

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg