dinsdag 12 april 2016

40 dagen project, Feest van Genade.

Bij ons in de kerk loopt op het moment het 40 dagen project Feest van Genade.
Aan de hand van dit boekje hebben we elke week een gespreksgroepje van ongeveer 10 personen.

Deze week is week 3 aan de beurt en dat gaat over Feest!
We gaan er dus deze week een feest van maken met slingers, taart, cadeautjes e.d.
Nu is dat bij ons groepje geheel vrijblijvend om iets te doen daarmee.
Bij het gastadres mocht er absoluut geen confetti komen..... :)

Iemand heeft ook al gezegd een taart te gaan maken en die cadeautjes mochten we zelf weten.....
Eerst wilde ik niks doen, ik dacht wat moet je toch geven? 
Maar zaterdagavond ben ik eens gaan googelen en kwam ik uit bij een kruis.


Via deze site van Crochet Chiq kwam ik uit bij dit patroon.



Zelf heb ik daar een langer lintje met kwastje aan gehaakt zodat het een boekenlegger is geworden.

Ik heb ze nog even leuk ingepakt...






Vanavond is de gespreksgroep en ik ben benieuwd wat ze er van gaan vinden...






Fijne dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg