vrijdag 26 februari 2016

Olifantjes en Nijlpaardjes voor een babymobile.

Voor mijn schoonzusje en zwager die in juni hun eerste kindje verwachten heb ik iets gehaakt.
Ze zag het voorbij komen op het www en dacht dat ik dat wel kon maken...


Kleurtjes uitgezocht en voor haar gemaakt. 
Ze gaat er zelf een mobile van maken want die standaard witte muziekmobielen vind ze niet zo mooi... 


Mooi dat ik nu de kleuren wist....en zo aan de slag gegaan.
Daar kan ik natuurlijk nog niks over vertellen want ik weet niet of ze dit leest....
Dus wordt vervolgt.

Maar hier dus alvast de olifantjes en nijlpaardjes.
Het patroon komt van de site van Troetels en zo.
Hier vind je de olifantjes en hier die van de nijlpaardjes.



Fijn weekend.


2 opmerkingen:

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg