woensdag 7 januari 2015

CAL 2014.

Daar istie dan....na een jaar haken is hij, of zij, dan eindelijk klaar.


Vol goede moed begon ik op 3 januari 2014. Via het blog van Tertia kreeg je elke week een aantal toeren die je moest haken. Na ongeveer 40 weken is de deken dan klaar en kan er nog een randje om heen gehaakt worden.


Maar na een aantal weken, toen het beroemde  "wheel" was langs gekomen, begon het me steeds meer tegen te staan.
Ik had het wheel gehaakt maar de zijkanten leken wel gekrompen!


Toch nog maar een aantal toeren gehaakt in de hoop dat het nog wel iets bij zou trekken, maar nee......
Ik heb toen een heel aantal toeren weer uitgehaald en opnieuw gehaakt, want ik dacht: "daar ga ik me later steeds aan ergeren".

Daardoor raakte ik natuurlijk wel een beetje achterop, en in de zomer heb ik ook niet veel gehaakt, dus ik moest wel een inhaalslag maken om hem, of haar, nog voor het einde van het jaar klaar te hebben.


Maar het is gelukt! Voor 31 december had ik de deken af.
Hij wordt veel gebruikt door mijn mannen.


Ondertussen was ik ook begonnen met de ScheepjesCal van Marinke.
Maar daarover in een volgend blog meer....


Fijne dag.

4 opmerkingen:

  1. Goed zeg dat je hebt doorgezet! En dan ook gewoon aan een volgende beginnen...Stoer hoor!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je door bent gegaan want hij is heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige deken heb je gemaakt! Heel goed dat je hebt doorgezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor! Ik heb er meer dan een jaar over gedaan. In november '13 begonnen via het Engelse patroon, vervolgens hopeloos achterop geraakt. In de zomer nauwelijks aan de deken gehaakt en afgelopen zondag was ie dan eindelijk klaar!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg