dinsdag 8 april 2014

Even een kleine update van de CAL deken.

Begin januari had ik beloofd om jullie een beetje op de hoogte te houden van de CAL deken.
Maar het is er nog niet van gekomen........

Ondertussen ben ik bezig met allerlei kraamkadootjes voor het nieuwe neefje of nichtje dat half mei geboren gaat worden.
Maar daarover zal ik later nog wel bloggen.

Maar bij deze...ik ben nog niet helemaal bij maar dat gaat wel goed komen.

Ik haakte elke week trouw het aantal toeren, maar na het Catherine Wheel ging de deken mij een beetje tegen staan.
Hij trok bij de toeren van het wheel erg naar binnen. Verder had ik waarschijnlijk bij de toeren onder het wheel teveel steken aan de zijkant.
Dus wat doe je dan.......er mee stoppen of toch maar uithalen en weer opnieuw beginnen.....

Omdat het mij toch gaat ergeren en het waarschijnlijk met de rand erom heen ook niet goed en mooi uitkomt heb ik het maar weer uitgehaald.


Bij het wheel is het nog wel niet helemaal recht, maar het is in ieder geval al een heel stuk minder.


We gaan in elk geval vrolijk verder.
Op de facebook pagina komen ook erg mooie dekens voorbij.
Je zou zo in de verleiding komen om er nog één te maken.

2 opmerkingen:

  1. Leuke kleuren voor je deken. Ik schrijf vrijdag iedere vrijdag een stukje over een ander blog. Is het goed als ik vrijdag een stukje over jou schrijf?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg