vrijdag 1 november 2013

Onbekende blog berichten met bekende blog namen.

Even een ander berichtje dan fröbelen.
Ik krijg steeds een mail van bloglovin met de nieuwste berichtjes van jullie. 
Maar nu zit er sinds kort, misschien al wel langer, maar het valt me nu pas op, een engels blog tussen over informatica en fotografie.
Het is te vinden onder de naam van Paars met witte stippen en Handmade by Jolanda.

Ik krijg nu dus steeds deze berichtjes, maar heb er geen belang bij.
Weet iemand hoe ik mij nu kan afmelden als volger van deze blog's?

En weet iemand hoe het kan dat er zomaar iemand anders met "jouw" blog naam, waarop je dan niet meer blogt, kan bloggen?

Fijn weekend.

7 opmerkingen:

  1. Oeps, dat weet ik ook niet. Maar volg je deze dan via bloglovin, dan kan je toch stoppen met volgen? Ik snap helemaal niets van dit alles dus ik blijven even volgen wat de tips zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Agnes,

    als je inlogt op Bloglovin dan zie je rechtsboven een hartje in een blauwe cirkel. Als je met je cursor daar op gaat staan komt er een drop down menu en daar kies je voor 'edit blogs you follow'. Je krijgt dan een overzicht te zien van alle blogs die je volgt en kunt dan per blog klikken op 'unfollow'. Als het goed is moeten ze dan weg zijn.

    Succes en een fijne dag!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Colinda, ik weet wel hoe je bloglovin moet ontvolgen, maar bij blogger niet. Mijn berichten maak ik altijd nog op Blogger en dan komen de nieuwe blogjes voorbij...

      Verwijderen
    2. Je wilt ze dus uit je Blogger leeslijst verwijderen?

      Verwijderen
    3. oh, was iets te snel. Als je ingelogd bent in blogger dan klik je links bovenin op Blogger, je komt dan in je dashboard terecht. Hier zie je ook je leeslijst staan. Rechts bovenin zie je een tandwieltje staan, daar klik je op en dan krijg je een overzicht te zien van alle blogs die je volgt. Zoek het blog op, klik op 'instellingen' en dan op 'volgen van deze site beëindigen'.

      Hoop dat dit is wat je zoekt;-)

      Verwijderen
    4. Ja hoor, dat zocht ik. Het is gelukt.

      Verwijderen
  3. Ik kreeg ook van die blogs te zien, maar dan onder de naam Raul Garner op de blog van handmade by Jolanda, Engelse blog over hele maffe onderwerpen, heb het verwijderd bij het tandwieltje in de leeslijst, zoals Colinda hier boven vermeldt. Geen last meer van gehad. Wel jammer eventueel voor Jolanda als haar blog "overgenomen" zou zijn door iemand anders.

    Groetjes en een fijn weekend, Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg