woensdag 20 november 2013

Eindelijk........

Eindelijk.......na een hele lang tijd is de tas van tafelzeil klaar.


Ik wilde een tas met klep maken maar kwam niet goed uit met het plaatje wat er op stond.
De klep en achterkant wilde ik dan graag uit één stuk maken, maar dan kwam of de voorkant of de achterkant op de kop.


Nu heb ik er maar een "strandtas" van gemaakt. Met een stoffen binnenkant. Voor het strand is het nu wel een beetje te laat, maar als boodschappen tas kan het natuurlijk ook.


Op het www las ik allerlei adviezen voor het naaien van tafelzeil.
Ik heb een grote steek gepakt en de tas rolde mooi onder de naald door. 
Geen gedoe met plakband of speciale naald.


Fijne dag.

6 opmerkingen:

  1. ohooooooo wat een prachtige prent op de wel heel gave tas die je hebt gemaakt

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tas is het geworden. Ik wil dat ook nog maken, maar kan geen goed zeil vinden, dat ook nog betaalbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is gewoon tafelzeil. Op het stoffenspektakel gekocht. Daar is het niet zo duur als in de winkel.

      Verwijderen
  3. Leuke tas heb je gemaakt! Daar ga je vast veel bekijks mee krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave tas zeg!
    Daar zul je veel complimenten op krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg