donderdag 17 oktober 2013

Weer een stempeltje.

Het blijft leuk om even tussendoor een stempel te maken.

Voor onze kerk ga ik (samen met nog iemand) de jeugd van 12 jaar bijbelstudie geven.
Maar voordat het seizoen begint gaan we met alle jeugd van 12-16 jaar samen kegelen.
Gewoon gezellig en ontspannend met elkaar zijn.

Onze club heet "Visje" wat verwijst naar het Ichtus visje.


Nou, wat is er nou makkelijker om zo even tussendoor temaken dan zo'n visje.
Mooi plaatje opgezocht op het WWW en aan de slag.

Toen de hovenier van het voorjaar kwam om de appelbomen te snoeien, werdt er ook een wat dikkere tak gesnoeid. Die heeft manlief in "plakjes" gezaagd en ik heb ze te drogen gelegd.
Inmiddels kan ik ze toch wel gebruiken (moet toch kunnen na een half jaar......).



Nu heb ik een gum van de A-winkel gebruikt, maar omdat die toch wel dik zijn heb ik er een stukje afgesneden. Eerst even het voorbeeld op het plakje gestempeld, daarna een beetje lijm en tada....al klaar.

Samen met een keukentouwtje heb ik ze aan de uitnodiging vast gemaakt.

Het visje zal dit seizoen vast nog vaker gebruikt worden. Eigenlijk zit ik er over te denken om er voor iedereen één temaken. We zijn maar met 6 kinderen, dus dat moet te doen zijn. Hebben ze direkt een mooi aandenken aan de club.




Fijn weekend.

1 opmerking:

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg