dinsdag 1 oktober 2013

Nog een pennenzak.

Helemaal in de ban van stofjes...Heerlijk zoveel mooie stofjes als er zijn......

Ik was vorige week woensdag toch nog even naar het Stoffenspektakel in Zwolle geweest. (ik kon het niet laten, hihi)
                                                                 

In mijn vorige blogje kon je zien dat ik een pennenzak, oftewel etui, heb genaaid van Stars and Stripe's stof.
Alleen had ik nog "flapjes" binnenin.



Oon heeft ook een tutorial gemaakt voor een etui met de "flapjes" verstopt tussen voering en buitenstof.
Deze variant ook geprobeerd omdat het toch mooier staat, (alhoewel, je ziet er natuurlijk aan de binnenkant niks van, als je er al je pennen in doet....).


Maar wat een gepruts zeg......en als ik de reactie's vooraf gelezen had.....
Daar gaf Mamakers aan dat ze dat gewoon samen naaide, hmhm.

Nou ja, er zal vast nog wel een keer een etui komen.
Dan zal ik het maar eens doen wat ze in de reactie aangaven, gewoon alles mee naaien....


Dus deze hou ik denk ik maar voor mezelf, tenzij er iemand is die hem graag wil hebben.....


Geniet nog even van de herfstzon.
.

2 opmerkingen:

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg