dinsdag 8 oktober 2013

Knikkerzak.

Ik ben helemaal into de naaimachine.
Er zijn tegenwoordig ook zulke mooie en leuke stofjes tekoop.

Bij die mooie winkel A. hebben ze ook stofjes. Het zijn niet de beste stofjes maar wel met leuke dessins.

Het is één grote lap met 6 verschillende dessins erop.


Van 3 dessins heb ik deze knikkerzak gemaakt.
Het patroon is (weer)  van Marieke van ByMiekK.
(ze heeft ook zulke mooie dingen op haar blog staan......)

Het is een knikkerzak maar je kunt hem natuurlijk voor van alles en nog wat gebruiken.
Hij kan ook heel goed als "kado verpakking" met bijv. stoepkrijt, stempels of kralen.

Maar deze blijft een knikkerzak.
Ook heb ik er (eindelijk)  aan gedacht om er mijn naamlabel bij in te naaien.
 Meestal is mijn projektje al klaar en kom ik er dan pas achter dat het labeltje er nog in moet......




Ook vond ik mijn eigen knikkerzak nog terug. Al een oudje en, toen ook al,  gerecycled!
Volgens mij was het van een oude broek, ja ja, de jaren 70 hé.....





Fijne dag.

1 opmerking:

  1. Ik vind hem hartstikke leuk geworden!
    En dat je je eigen oude knikkerzak nog hebt... echt super!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg