maandag 24 december 2012

PIF is aangekomen.

Het was ongeveer mei van dit jaar, dat ik meedeed aan een Pay it Forward bij swiid-swiet.
Ik had nog niet eerder aan zoiets mee gedaan en was dus erg benieuwd wat ze voor me zou maken.

Als je bij de eerste 5 hoort die reageren, is het
de bedoeling dat je ook weer 5 presentjes aan anderen doorgeeft.
En omdat ik net blogde, en dus nog niet zoveel bekendheid had, kreeg ik hierop geen reacties.
Dus hoefde ik dit jaar niet iets voor een ander temaken.

Stiekem vond ik dat wel fijn, want zo kon ik wel even snuffelen op al jullie mooie blog's, en eens kijken hoe het allemaal in zijn werk ging.

Maar ik zou dus in de loop van dit jaar iets van Swiid-Swiet krijgen.
En dat is nu gebeurd!
Ik heb leuke dingetjes van haar gekregen.




Een leuke X-mas slinger op bestempelde stof.


Een kerstsok van vitrage, echt heel erg leuk. Zelf ben ik niet van de kerstsokken en kadootjes, omdat de symboliek van kerst niet ligt in het elkaar kadootjes geven, maar in het kindje Jezus dat voor ons naar deze wereld is gekomen.
Maar dat neemt niet weg dat ik de sok wel erg leuk vind.



Een kabel armband, ook zo leuk!


 En ook nog 2 witte zakjes met kerst stempels bestempeld, waar je iemand anders ook weer blij mee kunt maken, (natuurlijk met iets leuks erin).






Maar omdat ik nu een beetje weet hoe alles reilt en zeilt wil ik een Pay it Forward begin volgend jaar doen.
Dus hou mijn blog in de gaten!

Verder wens ik jullie allemaal fijne, gezellige en warme feestdagen toe.

3 opmerkingen:

  1. wat een enorme leuke,lieve spulletjes heb je gekregen zeg
    ik wens jou ook fijne feestdagen een goed uiteinde en een gezond 2013

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merry Christmas.. All best and warm wishes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige dingen heb je van Ymie gekregen!! super leuk; ik heb er ook van mogen genieten!(gekregen van haar)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg