vrijdag 21 december 2012

Kerstklokje.

In dit blogberichtje vroeg ik of jullie mij konden helpen aan een patroontje voor een gehaakt kerstklokje.
Ik had er al één gevonden op het www maar dat was natuurlijk weer in het engels.....
Ik had het klokje gevonden bij deze site


Maar nu heeft Anne-Marie van Little Red Home mij geholpen bij de vertaling!

Ze heeft het voor mij vertaald en er ook nog een voorbeeldje bij gehaakt!
Echt super!!


 Ik kreeg het pakje in de brievenbus in een mooie envelop en er zat ook nog een mooie kerstkaart in en nog een mooi label.





Ik dacht een paar berichtje eerder al dat ik er dit jaar geen meer zou schrijven, maar het blijft teleuk om het niet te doen.


Fijne avond.




2 opmerkingen:

  1. Ahhh wat lief van Anne-Marie!Kun je lekker aan de slag:-)!

    Wens je een hele fijne kerst en al wat wenselijk is voor 2013!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. naaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lief van annemarie zeg

    en dat is ook een hele mooi net als die van jou

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg