vrijdag 23 november 2012

Kadootjes verpakt.

Voor ons jarige neefje en nichtje, een tweeling, heb ik deze twee gelukspoppetjes gehaakt.


















 Zij is helemaal gek van paarden en heeft sinds kort haar eigen pony.
Ze doet er vanalles mee, en ondanks dat ze geen les heeft springt ze met haar pony.
Dus voor haar een paard. Het is eigenlijk het paard van Sinterklaas, maar ik heb hem in het bruin gehaakt.
Haar pony is ook bruin, al heeft hij geen zwart/witte manen en staart. Maar ja.......


Hij is een echt boertje. Ze wonen ook op een boerderij.  met vleeskalveren, en nu een pony, honden en katten.
Dus heb ik voor hem een boertje gehaakt.
Het is een basispatroon voor een jongetje en de pet heb ik er bij bedacht.
Verder heeft hij in zijn "hand" nog een schop.



Dit heb ik leuk ingepakt, met de cellofaan zakjes die ik bewaar van de ansichtkaarten.
Soms zit er een plakrandje aan, dus kun je dit netjes los maken en het zakje weer gebruiken.
Een andere keer zit dit er niet aan en knip ik een heel klein randje van de bovenkant af.




Van scrappapier (iets dikker papier) van de Action heb ik een soort van sluiting gemaakt.
Daar heb ik op  "Voor Anke" en "Voor Ben" gestempeld met de stempels die mijn zoon ooit eens had gekregen. (komen nu goed van pas)
"Gefeliciteerd" was telang voor het magneetbordje dus dat heb ik gedaan van de stempels die ik op de creadoe gekocht had.




Zo is het toch een "professioneel" kadootje geworden? Of je het zo in de winkel gekocht hebt, hihi  



Op de onderste foto heb ik eigenlijk de verkeerde kleur gebruikt. Het is iets telicht geworden.



Fijne avond.

4 opmerkingen:

  1. dit heb je ONTZETTEND leuk gehaakt EN ingepakt en wat een tip om dat papier te gebruiken als je dan wel een plastic zakje hebt he hihi

    enorme mooie kadootjes ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vergeet ik nog te zeggen van harte gefelies hihi en een tweeling ZOOOOO leuk een manneke en een meiske, ik ben ook een tweeling maar dan 2 meiden haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn nog eens originele kadootjes en zo leuk verpakt, net echt hihi.!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan zo. Je moet maar weer op het idee komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg