zondag 14 oktober 2012

Krea Doe........wel of niet.

Over een paar weekjes is tie er, de Krea Doe in Utrecht.
Ik zit echt te dubben of ik er heen zal gaan.

Ten eerste zou ik alleen moeten gaan, want ik weet zo niet iemand met een passie voor fröbelen, die zo een hele dag mee wil.
En ten tweede, ga ik alleen voor het haken en breien of doe ik ook mijn intresse op bij al die andere creatieve uitspattingen.




Ik ben bang dat ik dan helemaal geen tijd meer over heb. Mijn to-do lijst is al zolang......En ik zie zoveel inspirerende dingen op al die mooie blogs van jullie.



Ik weet het echt niet.....wat
zouden jullie doen?




Fijne avond.

7 opmerkingen:

  1. Lekker gaan meis en je laten inspireren.
    Ik ben een fanatiek haakster maar vond dat aanbod vorig jaar een beetje tegenvallen. In mijn ogen veel te veel "kaartjes maken" en te weinig wolletjes hihihihi

    Neemt niet wel dat je een gezellige dag hebt en altijd toch weer heel veel leuke ideetjes opdoet!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap wel dat het niet zo heel erg gezellig is om alleen te gaan, maar het is zeker een leuke plek om nieuwe inspiratie op te doen, dus ik zou ook gewoon gaan..de laatste keer dat ik ging (2 jaar geleden) vond ik het eveneens teveel 'kaartjes maken', maar haken is helemaal hot, dus wie weet is dat nu anders! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gaan!!!! Ik ga dit jaar met mijn buurvrouw, maar als je alleen gaat, kun je lekker overal net zo lang blijven kijken als je wilt. Het kaartenaanbod is wel groot, maar ik heb vorig jaar toch ook veel leuke andere dingen gezien hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga wel hoor!! Er is een enorm aanbod, ik doe er leuke ideeen op (en probeer me niet in mijn enthousiasme mee te laten slepen!)
    Succes met beslissen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga niet naar de Krea Doe maar naar de Handwerkbeurs in Rotterdam,veel wolletje,lapjes en dat spreekt me meer aan als kaarten ed,benieuwd wat jij gaat doen iedergeval als je gaat veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je nog even volger (heb je volgens mij nog niet gedaan) wordt bij mijn blog doe je mee aan de give away waar ik kaartjes weggeef voor de krea doe dan kun je gratis dat maakt de stap vast makkelijker om te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg