woensdag 31 oktober 2012

Herfst en Halloween.

Zondag even lekker genoten in het bos van het mooie, maar koude weer.



We wilden eigenlijk paddestoelen spotten, maar kabouter Spillebeen is er waarschijnlijk mee vandoor gegaan, hihi
Op de plekken waar anders vele zwammen staan, stonden er nu maar enkele.
Jammer hoor, ze zien er altijd zo mooi uit.

Maar ja, niks aan te doen.





Door dit herfst gevoel en de Halloween, vandaag heb ik ook nog maar even een halleweenpompoen gemaakt.




Onderweg naar mijn werk kom ik altijd een hele grote kar tegen met allemaal pompoenen, en kalebassen erop.
Al honderd keer langs gereden en nooit iets meegenomen, tot afgelopen zaterdag.
Het had s'nachts gevroren, dus ik moest er wel als de kippen bij zijn, anders ruimen ze de kar op.







Ze kunnen niet heel goed tegen vorst.

Nu, ik was net op tijd, want ze waren al aan het afprijzen. 10 voor
 € 1.00!!!
Dus maar een paar dikke meegenomen en wat kleintjes.

Van 2 grote pompoenen  hebben de jongste en ik gezichtjes gemaakt.





 Het waren waarschijnlijk geen echte halloween pompoenen want maandag begonnen ze toch al wel een beetje erg tekrimpen. Maar dat mag de pret niet drukken, ze zien er gezellig uit.


1 opmerking:

  1. ze zien er zeker enorm gezellig uit ♥
    je hebt prijs lieverd alleen je mail is niet aangekomen ook niet in de spam ha ha
    probeer je het even op:
    ikkomerwel@live.nl

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg