dinsdag 11 september 2012

Strepen bij Amigurumi.

In een vorig blogberichtje over strepen bij amigurumi, vroeg ik of er een andere haakmethode was om die "strepen" bij het meerderen niet tekrijgen.

Op de site van Planet June legde ze uit hoe het moest, maar daar kwam ik niet uit.



Nog even verder gegoogled en toen kwam ik op de site van Haakmuts over het perfecte rondje.
Dat heb ik geprobeerd en dit is het resultaat.


Je ziet het nog wel iets, maar minder dan wat ik bij mijn gestreepte giraf Stefan heb gedaan.
Sorry voor de foto van z'n onderkantje, maar ik had geen ander voorbeeld.
(hij ligt er toch nog netjes bij, hihi)


Nu het roze rondje nog verder afmaken tot een nieuwe giraf.
Deze is voor het dochtertje van m'n vriendin, die helemaal idolaat is van giraffen.

Later hier meer over.

Fijne dag.

3 opmerkingen:

  1. Altijd handig zo'n tip enne leuk onderkantje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh deze heb ik opgeslagen,altijd fijn dit soort tips!Bedankt!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan het perfecte rondje niet vinden bij Haakmuts. Ben toch wel erg benieuwd naar deze manier van meerderen. Heb jij het misschien opgeslagen?

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg