maandag 10 september 2012

Hartjes.

Voor de zusjes van Fleur heb ik nog een paar sleutelhanger hartjes gehaakt.

Het patroon komt van karin aan de haak, maar nu vind ik dat er nog zo'n "groot" gat komt als je het 2e boogje gehaakt hebt.

Nu vinden die zusjes dat niet zo erg want die zijn nog teklein om het echt op temerken, maar zelf stoor ik mij daar wel aan.

Ik heb het patroon netjes gevolgd, dus ik weet niet wat ik fout doe, (als ik dat doe).



Het is niet heel duidelijk tezien, maar ik heb er 2 pijltjes bij gezet.
Heeft iemand een tip of ziet iemand de fout, laat het even weten.


Anders heb ik er niet zo veel schik meer van om er nog meer temaken, terwijl het een leuk en simpel patroontje is waarvan je er zo even in een avond een aantal maakt.


Voor de ouders heb ik 2 gelukspoppetjes gehaakt. Ze komen uit het boekje van Annemarie Arts, gelukspoppetjes haken.
Het zijn eigenlijk babypoppetjes maar ik heb ze een rokje aan gedaan.




Dit zijn leuke projectjes om even tussendoor tedoen, met een leuk resultaat.

Fijne avond.


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je de hartjes maakt!
    Het is een bekend probleem, van de gaatjes. Het komt doordat je met dubbele stokjes snel een te grote lus krijgt, omdat je zo veel moet doen voordat de steek klaar is. Probeer die lus zo strak mogelijk te houden, door bijvoorbeeld je vinger er op te zetten. Probeer maar, dan heb je geen gaten.
    Veel succes!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin, ik heb er nog een paar gemaakt, en ik moet zeggen oefening baart kunst....haha.
      Ze gaan er steeds mooier uit zien. Bedankt.

      Groet, Agnes.

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg