zaterdag 2 juni 2012

Strepen generator.

Ben eigenlijk nog steeds niet begonnen met m'n golfjes kleedje voor de tuintafel.

Heb wel een proeflapje geprobeerd, maar de heuvels worden wel mooi, maar de dalen zijn bij mij toch niet echt "dalen" maar gewoon rechte wegen.

Heb het al een paar keer geprobeerd via het tutorial van Lucy van Attic 24 maar het wil niet echt lukken.
Toen heb ik het maar even achteruit gelegd en ben begonnen met een giraf voor mijn toekomstige neefje of nichtje.

Als er iemand een tip heeft hoe ik de "dalen" wel goed kan krijgen dan graag. Ik wil het kleedje wel voor het mooie weer begint af hebben..... Nu is het tekoud om buiten tezitten, dus heb ik tijd om tehaken.

Wel heb ik een beetje gebrainstormd over de indeling van de 4 kleurtjes. Doe ik ze allemaal achter elkaar of wissel ik het een beetje af.
Via via kwam ik op een blog waar ze een "strepen generator" hebben. Dit is de site Biscuits en Jam waar ze de strepen generator hebben.

Nu nog de golfjes......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg