woensdag 4 april 2012

Guitige kipjes.

Voor de pasen deze guitige kipjes gehaakt. Ben denk ik toch liever aan het haken, want ik heb de Hippe Kippen van vilt er ook nog liggen.
Deze heb ik gekocht op de handwerkbeurs in Zwolle en dat was al in februari. Kun je nagaan, ik zou dus tijd genoeg moeten hebben om die voor Pasen af tekrijgen. maar ze zijn nog niet eens geknipt.......Misschien nog even snel deze week.

De guitige kipjes zijn goed tedoen, in een uurtje zijn ze klaar. Dus leuk om er even tussendoor tedoen.
Ik heb het patroon van Drops design, zie onder linkje patronen.






Allemaal een fijn paasweekend gewenst en misschien komen de Hippe Kippen nog......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg