zaterdag 21 april 2012

Babet, ons schaap.

Uit het boekje Beestenboel haken van Chrystel Krukkert heb ik het schaap gehaakt. Eerst had ik mooie wollig garen gekocht, voor een mooie vacht, maar ik kwam helemaal in de knoop met al die draadjes. Toen maar een ander bolletje wol gehaald.

Haar vacht is niet helemaal zo wollig geworden maar wel leuk. Nu wacht ze eigenlijk nog op een paar ogen.
Ik had geen oogjes in huis en wilde haar toch afmaken. Dan maar een paar knopen... De goede had ik zelf niet dus toch de knopenpot maar even opgehaald van moeders. In mijn vorige berichtje van Koninginnedag schreef ik dat ik een oranje knoop nodig had voor het rood, wit, blauw lintje wat ik had gehaakt.




De oranje knoop zat er niet in, maar wel een heleboel andere leuke knopen. Daar zal vast wel één tussen zitten voor het lintje en voor Babet.





Verder miste ik nog wat aan het schaapje.....Ze moet nog een klein staartje krijgen. Nog even uitzoeken hoe ik dat doe en dan is ze compleet.




Hier alvast een begin van Babet.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg