zaterdag 28 april 2012

Aangepaste Koninklijke broche.

Vorige week had ik een rood, wit, blauw broche gemaakt. Maar ik was niet helemaal tevreden.
De oranje lintjes die ik had gehaakt krulden teveel.

Het zat me niet lekker en heb de lintjes er weer af gehaald. Nu heb ik 2 kleine lintjes gehaakt, en niet met halve stokjes maar alleen met vasten. Het krult nog heel iets naar binnen, maar dat mag wel, vind ik.

Aan de achterkant heb ik een broche speldje genaaid.

Ik ben helemaal klaar voor Koninginnedag. En daarna natuurlijk voor 4 en 5 mei, en daarna helemaal voor het voetbal......Niet dat ik zo'n voetbalfanaat ben, maar als het EK of WK is vindt ik de sfeer altijd wel erg gezellig.








Verder heb ik nog bloempjes gehaakt voor op een haarknipje.
Het is volgens het patroon van de site: http://www.grietjekarwietje.blogspot.com/





Je kunt evt de haarknipjes en broche bij me bestellen.

Allemaal een fijne en zonnige koninginnedag gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg