dinsdag 6 maart 2012

Tas maken?

Woensdag 29 febr. ben ik naar het stoffenspektakel in Zwolle geweest.
Mensen, mensen, wat een stofjes, in allerlei kleuren, printjes.....je raakte er niet uitgekeken.


Ik ging voor zeil.... nu was daar maar 1 kraam van dus het werdt wachten en wachten....
Verder op de beurs was er ook nog een kraam met een soort van gecoat stof, waar je dus ook tassen van kan maken. Aanzienlijk duurder en omdat ik het eerst wil uitproberen dat goedkopere tafelzeil maar gekocht, € 3.95 de meter kun je nog niet zoveel van zeggen.


Een leuk stofje voor de binnenkant gezocht en ik was helemaal blij met mijn aankopen.


Nu moet ik nog een keer beginnen met de tas. Heb alleen nog niet echt een patroon, maar een tas met een klep van recht toe recht aan moet denk ik zo ook wel lukken. Dus als er nog iemand een makkelijk patroon heeft???


Hier is alvast een foto van de zeiltjes die ik gekocht heb.  Zelf vond ik ze wel stoer, vooral die van Londen en Parijs. De wilde dieren heb ik voor mijn zoon gekocht, die helemaal idolaat is van dieren, en de rest is voor de leuk.


De tassen komen later........
Als het niet wil lukken verzin ik wel wat anders met het zeil.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg