maandag 19 maart 2012

Haarknipjes.

Zaterdagmorgen stond ik met een vriendin op een 2e hands kledingbeurs. Ik wilde daar mijn haarknipjes aan de man brengen.
Ook nog wat kleding op gezocht en daar gingen we. Ik had geen idee wat ik er van moest verwachten, maar alla.....


De kleding hebben we uitgestald en de knipjes prominent in het midden. Eerst nog wat voorzichtige bezoekers maar daarna kwamen ze dan toch.


De rood/wit/blauwe knipjes waren zo weg! De rest volgde later ook. Een paar heb ik weer meegenomen naar huis.


Kleding heb ik niet verkocht, maar dat mocht de pret niet  drukken. We hebben het gezellig gehad.


Nu maar weer bezig met nieuwe knipjes. Kan alleen nergens witte knipjes vinden. Is wit deze zomer geen kleur??!!

Dus wie nog een adresje weet waar ze witte klikklak haarknipjes verkopen...geef het door.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg