woensdag 28 maart 2012

Feest, feest, feest.....

Wat een feesten deze week. Afgelopen maandag mijn oudste zoon, vandaag mijn jongste zoon (ja,ja, goed gepland...)Zaterdag mijn zus en volgende week dinsdag mijn neefje en het dochtertje van mijn vriendin. Het begon al op 3 maart, dat was de eerste, daarna 20 maart, maar liefst 3!! 22 maart en nu dus deze week. Ik kom zo helemaal niet aan bloggen toe en dus ook niet aan haken. Tasja Teckel moet eigenlijk zaterdag klaar zijn, want het is het kadootje voor mijn zus, die dus die echte teckel heeft. Nu bleek ook nog dat het bruine garen op is dus moet ik ook nog even naar de wolwinkel die alleen maar op dinsdag en zaterdag open is. Maar goed.....het zonnetje schijnt en we krijgen helemaal weer nieuwe energie. Zaterdag dus maar even naar de wolwinkel en bruin garen halen. Manlief wil ook graag nog even naar "kom in de kas". Ook altijd leuk natuurlijk, maar goed we zien het wel.
Nu even naar de bakker om minibroodjes tehalen voor het broodje knakworst, waar op getrakteerd gaat worden. Tasja teckel is dus nog in de maak, maar komt zo snel mogelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg